ordentligt lydnadspass

Yes, nu har jag haft ett ordentligt och jätteroligt lydnadspass med Ayla, det var sjukt länge sen det gick så bra och var så roligt. Inte ett enda skall :) 
Jag och Ayla tränade själva på planen, kan vara därför ;).
Vi tränade i alla fall lite läggande under gång, lite fritt följ, ställande under gång, inkallningar, sitta kvar i inkallning, lite fjärr, några inkallningar med ställande och sist lite tänkasjälv :)

 Underbart väder och Vi hade jätteroligt, Aylas svans gick å gick :)  Jag var itne så jättenoga att allt skulle sitta till 110%, tanken med passet var mest att ha rolig å de hade vi :)


mina supervackra och underbara hundar <3 :)

Och bara så ni vet så har jag bara råkat blivit kär i Kelpies ;) Så nu vet jag itne om nästa hund blir Hoffe eller Kelpie, vill ju ha mycket tid för min hoffe och när jag har både Ayla o Cassie kan det ju vara lite mycket, men jag vet inte jag ;)  Vi får väl se :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0